2013-01-04

Organize Küpeler Bunlar

Uzun süren bir ayrılıktan sonra yine yeniden kendin yap projeleriyle buradayım.
Merhaba :)
Daha önce yüzük saklama yöntemi paylaşmıştım sizinle. Bu sefer sayısını artık bilmediğim küpelerimi saklamak, organize etmek için bulduğum hem işlevsel hem de görsel anlamda çok da estetik bulduğum bir yöntem var sırada. Evet internetten yararlandığım doğrudur ama bunlar başka örnekleri olsa da benim eserlerim olduğu için paylaşıyorum. Ben elimdeki malzemelerden yararlandım. Siz de öyle yapabilirsiniz. İhityaciniz olan şeyler boş çerçeve, kumaş, tül ya da dantel, iyi bir yapıştırıcı. Hepsi bu kadar. Umarım fikri beğenenler yapar :)







2 yorum:

  1. Ayfercim güzel elektriğini buradada hissettim canım:)çok tatlı bir bloğun var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol. Uzundur bilgisayarı açmıyordum. Arada bir açmak gerek, yeni postlar yamzmalı ve seninki gibi güzel bloglar keşfetmeli :*

      Sil