2012-07-31

Home Sweet Home

Evim evim güzel evim gerçeği evlenip ev sahibi olunca benim için en doğru, en güzel ve de en özel gerçek olarak kendini ispat etmiştir. Evet evimin her köşesi mükemmel değil, her köşesi içime sinmiyor ama elimdekilerle mutlu olmaya çalışıyor ve değiştirebildiklerimi
de değiştirmeye çalışıyorum. Şimdiden hayalimde ikinci evimin her bir köşesini döşüyorum ve mükemmel olması için araştırıyor ve de planlıyorum :) okul bitince çünkü taşınma söz konusu olacak ve bu önümüzdeki bir yıl içinde gerçekleşmek üzere. En azından elimden gelen çabayı gösteriyorum. Neyse konumuza dönecek olursak eğer bana evim evim güzel evim dedirten detayları paylaşıyorum sizinle. Ekteki resimleri daha önce instagram hesabım için cep telefonuyla çekilmiş kareler. Umarım en yakın zamanda canonla daha hoş kareler yakalarım ve de paylaşırım sizinle.
Bana en büyük huzuru veren yer ve öyle olması için kullandığım detaylar işte bunlar. Sizce de huzur minik detay ve de ufak dokunuşlarda gizli değil midir?








 























3 yorum:

  1. Evin cok hos ;) Gefällt mir sehr gut.

    LG

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok sagol, daha güzeli senin olsun, gönlüne göre insallah

      Sil
  2. venıze bloğunuza zevkınıze bayıldım takbe alıyorum banada beklerım sevgıelr:)

    YanıtlaSil